Dnia 10 lutego odbyła się w Tibilisi konferencja podsumowująca projekt Lokalni Liderzy Innowacyjnej Edukacji. W ramach spotkania odbyło się 6 warsztatów, prowadzonych przez międzynarodowy zespół trenerów z 5 krajów. Siedemdziesięciu gruzińskich nauczycieli mogło wybrać 2 warsztaty z sześciu następujących: stosowanie filmów podczas lekcji, wprowadzanie elementów gier i symulacji podczas zajęć, sztuka wizualizacji podczas lekcji, metody aktywizacji uczniów oraz szkolenie dotyczące Klubu Młodego Odkrywcy.
Warsztat o KMO prowadzony był przez trenera Centrum Nauki Kopernik: Matyldę Wielanier. Nauczyciele uczestniczący w nim, podzieleni na grupy, podczas dwóch godzin, samodzielnie wykonywali proste doświadczenia. Jedyną trudnością było bardzo duże zróżnicowanie tej grupy. Znaleźli się w niej doświadczeni pedagodzy, którzy od lat prowadzą Kluby Młodego Odkrywcy w swoich szkołach oraz tacy którzy o klubach wiedzieli niewiele. Część nauczycieli wzięła także udział we wcześniejszych szkolenia organizowanych przez Centrum Nauki Kopernik w Polsce i w Gruzji. Sytuacja ta stwarzała trudność w dostosowaniu poziomu prowadzenia tych warsztatów.
Dlatego scenariusz został tak opracowany, by proponowane doświadczenia były proste ale nieznane. W związku z tym, zrobiony został granatowy kisiel i mieszanka wybuchowa; wyznaczono liczbę Pi, a na zakończenie odbył się konkurs na największy balon. W podsumowaniu nauczyciele znajdowali cechy różniące eksperyment w KMO od tradycyjnego eksperymentu przeprowadzanego w szkole.
Następnego dnia odbyła się wizyta trenera CNK w Klubie Młodego Odkrywcy w szkole w Rustawi. Uczniowie, pod kierunkiem nauczyciela, wykonywali i pokazywali opracowane przez siebie eksperymenty. Na to spotkanie zostali także zaproszeni gruzińscy nauczyciele z innych szkół tego miasta. Ostatnie doświadczenie przeprowadził wysłannik CNK. Polegało on na zbadaniu różnicy w szybkości postrzegania barw i kształtów u obydwu płci.